- Konstigt man inte får ihop det....

Självaste lokalpressen går ut head on i kriget mot kvällspressen,
vem kan skriva bäst rubrik någonsin??

För tillfället ståtar VK med praktexemplar som :

- Ungdomar haffades av polisen

- Psyksjuk dansk dog efter polisskott (här vill jag dock förtydliga och skriva att
nämnde sjuke man hade hunnit knivskära två poliser innan den tredje sköt...

- Kommuner kan tvingas ta emot barn



Dock förstår jag svårigheten att konkurrera mot jättarna, Aftonbladet:


- Kannibaler sålde kött som kebab-Tre kannibaler sålde kebabkött


- 40-åring stängs av efter doftbråk

- F**k the world



åsså tar vi några från Expressen för att knyta ihop säcken:

- Man sprajade färg på flera i Lund

- Anonym anmälare polisanmäler hattköp

- Sanningsrörelsen: "Rymdödlor styr världen"


Ja, ja, behöver inte känna mig ensam som öser dynga över nätet ivf, det är alltid
nåt, eller vad säger ni? Tänk, här har jag suttit med solklar nät-abstinens, har ju
haft finaste dottern hemma ett par kvällar på raken och givetvis måste jag ju ta
mitt föräldraansvar och faktiskt lägga ner internet......alltså, hon vill ju surfa också!

Men vet ni vad, jag hittar inte ett skit av intresse just ikväll så jag sticker nog härifrån,
Rihanna öser dock järnet på Spotify så jag är nog mer eller mindre tvungen att väcka
mitt SL-alterego för en kväll på klubben, är lite sugen på dreads ikväll efter Mariettes
exemplariska uppträdanden ikväll på Idol!


OCH, Eddie var överlägset sämst ikväll..... oavsett hur han tindrar med sina ögon och
viftar på sin lilla rumpa, sången räckte inte alls till.... Bye bye Eddie och lycka till med
de andra pojkarna i EMD, för visst var det så att han skulle in i pojkbands-gröten nu?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: