- Jooooo, men visst har man haft usel smak i mycket

Offensive Lines


Så där ja, nu har dagens måsten avklarats! Vi har hämtat ut dotterns klänning,
och mina extremt skulleapselutintehaköptomjagsettdeiverkligheten-vaser
den där "inte posten"-kiosken, vandrat igenom jobbet/affärn och inhandlat dagens
exklusiva middag, och kladdkaka till Idol-mys, dagen är alltså redan över, nästan
innan den hann börja!

MEN, först mötte vi ett av mina allra raraste, och endaste, norska ex, har för mig
att han t.o.m är lika ung som särbot, men skillnaden är markant, gulle-Jalle är numer
morfar!?!?!?!!?


Jag har alltså ett morfar-ex................ herregud, när gick allting så snett vänner?

Men det var enbart ett positivt möte, han är som sagt var en väldigt rar en, fast han
är norrman, och solbränd och kär och tillbakaflyttad till sitt kära hemland
, så jag får
väl förlåta fembarns-fader och morfadern för att han spädde på min allmänna åldersnoja.

Sen ramlade vi in på bolaget, slant från modern innebar några burkar öl till mig,
och var ska man möta sina svinigaste ex om inte på just systemet?!?! Det här är
dock ett sånt grisigt exemplar av ex att han, han pratar jag då rakt inte med, inte
ens om jag fick pengar för det... Nej, reviderar det rakt av, OM jag fick tillbaka mina
75 papp skulle jag väl kunna tänka mig att byta några ord med honom, men jag kan
då rakt inte garantera att de skulle vara väna dock....

Mycket förtjänar han, men absolut inte min vänskap,
vi talar mer om snar bråd död, konkurs, svinflunsa
OCH det där praktexempel till kärring han släpade med sig!!

Ha ha ha, man får alltid igen för sina synder mannen,
det är det enda jag kan säga, och som det såg ut idag
har du nog fått börja avbetalningen redan nu....


Förresten, hör det inte till god ton att åtminstone besvara
din fd plastdotters hälsning va?! Du är och förblir skit i mina
ögon!!
1 Anna:

skriven

Mmmm... Men troligtvis hade han vett att skämmas och det var därför som han inte hälsade... Stryk ska dom ha!! Hehe!!

Jag gör en snabb bloggrunda bland dom som är ett måste att hälsa på och önska en trevlig fredag och en mysig helg!!

Drick en öl för mej också...

Stor fet kram!!

2 Kristina:

skriven

Haha, ja både du och jag skulle kunna vara mormödrar:)

Skrämmande tanke när min äldsta är 6år...



Nä, men hade jag fått barn när jag var 18, och dottern när hon var 18 år, så hade jag haft ett tvåårigt barnbarn:)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: