- Inga hundbajskastare här inte!

(klicka på bild för "hela" artikeln)

 

Intygar härmed på fullaste allvar att ingen av damerna

i familj Litentanta har deltagit i ovanstående aktiviteter!!

 

Jag har legat nedbäddad, är som alldeles slut och risig idag, igen...?

och dotra är uppbokad på andra göromål under dagen,

vilka jädra nötter det finns ändå va?

 

Jag vet att man inte får slå ungar men kan man inte

bara få kasta liiiiiite skit på dem, tillbaka alltså

för att de ska fatta lite av idiotin i vad de pysslar med?

 

Fast då blir man väl anmäld och åtalad för nåt överfall/övergrepp antar jag...

 

 

 

 

1 Jag:

skriven

Ha ha ha...Trodde du verkligen att du skulle bli anklagad...=-O ...Jag tror att du har betydligt roligare saker för dig...



2 Anna:

skriven

Jag tror inte att du kan skriva NÅGOT som jag tar som nedlåtande eller dömande för jag greppar dej och ditt sätt att formulera dej på och dessutom så vet jag att om jag inte hade tyckt som du, så hade du tagit dej tiden till att förstå vad jag menade...

Kram och fortsätt skriva och säg saker och ting på ditt sätt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: