- Helt hysteriskt korkad!

Jag kan inte lära mig på egen hand längre.... suck, där måste
åldern ha sabbat till det för mig... Grejen är ju den att jag är
för tjurig för att lära mig av nån annan heller....


Läge att ändra attityd kanske, hallå korksmäck....

(har suttit i timmar.... läst och läst och läst, försökt att göra
likadant som det stod skrivet, krasch, läst igen, testat om igen..)
KRASCH!!

Nu skiter jag i nån design öht,
jag menar, glada hjärndöda amatörer som mig själv har
absolut ingenting i stilmallarna att göra


Var nånstans fick jag tanken att jo men visst,
jag ska kunna fixa en header, liksom ovanpå, eller ihopmixad
med den där genomskinliga headern i min gratismalla...

Det är ju bara att skapa i Photoshop ?!??????

Skapa mig ett konto nån annanstans eftersom att formaten
i mallen inte går att ladda upp på blogg, för stooooor, ladda
upp bilden, länka till den istället och samtidigt hoppas på att
allt ska klicka.....

Herreje min skapare, och vilken bild hade jag tänkt!?!?

Nu blev det ju en som jag så lämpligt, och helt jag fattar inte
hur, lyckats trolla till som pensel i PS... och som till råga på
allt är så jädra stooooor att jag inte får med ett dyft utan liksom
bara får försöka pricka in UTAN att den sticker ut på de genom-
skinliga delarna av mallen, vilket den ju gör nu....

Glad fredag på er,
här är det lagom glatt just nu,
och snälla,
skit i all ev design ikväll...

Man blir inte glad....
1 Eva-camilla:

skriven

Haha..det är därför jag överlåter den delen till ett proffs..som min dotter :D



Kul att gubben din kunde känna med gubben min och hans onda tå! idag fick han ett ryck och tyckte att han kunde borra ett litet hål i nageln!? haha ja han e inte klok ;)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: