- GO magen, go!



En riktig utmaning för magen på en söndag är väl en blandning av
vitt bröd och diverse röror, vänta en liten stund och i med en skvätt
Ben & Jerrys....

Tydligen hade jag sagt att jag gillade Phish Food så det blev en väldigt
mastig chokladglass med en massa konstigheter..

Jag vet ju att jag faktiskt inte gillar eländet, men jag vet ju också att
det inte alls är så späckat med grädde och sånt i glassen heller då min
hyperkänsliga laktosmage formligen exploderar av sånt, men jag avstod
ivf från alla chokladbitarna i den, har ju tänkt sova lite i natt åtminstone!

Förresten, nyttig som jag är var de ev spåren av
alkohol i glassen den enda alkohol som har slunkit
ner i min kropp den här helgen, jag är ju så nära
helvit man kan komma, nästan ivf....

Tydligen har vi personalfest i december.... kan inte lova att jag är
lika skötsam då, är ju alldeles för länge sen jag ens var i närheten
av nåt festande öht tillsammans med  jobbarkompisar...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: