1 Kristinas:

skriven

Sista kommentaren för idag:)

Jag kan ärligt erkänna att jag har motat bort allt som har med döden att göra i hela mitt liv. När mamma och pappa pratade om arv mm så vägrade jag lyssna.

Nu har jag givetvis fått en helt annan syn på det! Och har skaffat allt för barnens skull...



Men, jag är överlycklig att vi hade pratat om begravningar litegrann Magnus och jag, och trots det hade jag ångest över att den kanske inte blev som han ville...

Fast hade jag inte vetat något hade det nog kännts ännu värre att hålla i begravningen. Fy, ja, min sista begravning(orkar aldrig mer med att gå på en till!)



Kommer till hemförsäkringar en dag med, har ju tyvärr lärt mig en hel del.

Skulle flyttat över hela bloggen egentligen men jag plockar nog delar än så länge, en fullständig kaos kommer det att bli med gammalt och nytt! Men, vad fasen...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: