- Alex för vass för Aftonbladet? Nja...nästan ivf, kanske?

 

Det här är inget korståg mot allas vår Marcus Birro, så pass mycket har jag

inte läst honom, kan väl erkänna att han inte tillhör mina favoriter av tvgäster

dock, men det är ju en annan sak.

 

Här är bara en reflektion över att Alex Schulmans inlägg om ovan nämnde kille

tydligen var för vasst för Aftonbladet... Sidan ser nämligen ut som ovan,  vilket

talar för en viss censur, eller vad tänker ni?

 

"Jag läser i dagens Expressen att Marcus Birro är klar för Let´s Dance och jag

måste skratta. Jag är mycket glad för detta! Nu blir det en rolig vinter på TV4.

Men det finns en historia här också. Ja......."

 

Det är allt jag kan hitta på min Bloglovin men lite nyfiken blir jag allt,

vad kan han ha knapprat ihop som är så magstarkt att det helt enkelt

blev bortplockat?

 

Men å andra sidan, liiiiite kul är det allt, för det kan väl inte bara vara jag

som tycker att Birro är aningens pretentiös i sitt skrivande, en gnutta svamlig

i sitt prat och hyfsat distanslös i sitt bloggande? Eller så har jag fel och då får

jag väl på "moppo", men ibland så tar jag det också..... Känns dock helskruvat

att Birro ska snurra runt i dansens virvlar på bästa sändningstid, finns det inga

gränser för vad denna tusenkonstnär/"bara" konstnär kan göra?

 

Här har ni Marcus Birros blogg,

Expressens artikel

 

och bara för att vara korrekt så läser jag ju också att Birro himself

dementerar sitt deltagande i Let´s Dance.....

Det handlar nämligen bara om att hans  sjukgymnast

sagt att dans är bra för hans reumatism.....

 

Aldrig får man ha det riktigt kul va,

men att skriva ett inlägg om ett inlägg

som försvann, det duger jag ivf till...hahah...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: