- Vem har skrivit det här?

Här får ni ett ganska långt citat ur en blogg, undrar bara hur många som kan gissa vilket geni som har skrivit det? Har inget pris annat än min stora och ärliga respekt för alla er andra som liksom jag känner er tvungna att hänga med i bloggarnas värld..... *ironi så det stänker om*

"Jag vet att jag spy galla på unga mammor, ammande mammor och
nu även mammor som går brevid varandra på stan med sina jäkla
barnvagnar. Jag har hört om att mammor brukar göra det får att "protistera"
men vafan protisera mot vad? Att vi med midjor också vill kunna på på trotoaren?

Usch, har verkligen fått en grejj nu MOT hela världens mammor.. Ur mina ögon
är dom ett gäng bittra surtanter som försöker ta över världen med sina spenor,
usch!

När kommer lagen som förbjuder offentlig amning föresten?"

Känns det bekant? Jag kan säga att jag hade tagit det direkt, men nu är jag heller inte riktigt sund i mina bloggvanor, sån här skit ska man ju vanligtvis inte läsa i min ålder, eller hur dottern? (vissa har ju redan tagit upp den här donnan i sin egen blogg tidigare men jag misstänker att geniet det handlar om kommer att fylla nätrymden med idiotiska inlägg i många år framåt.....)



1 Jag:

skriven

Vilket geni hon är ändå!!!! Eller inte??

2 Lindis:

skriven

Hoppas din vecka blir fin, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: