- Våren är här! *atchooo*



Tror att jag hoppar över promenad och pollensväng idag, hur länge jag än väntar verkar inte smeten i ögonen ge sig och då får man väl unna sig en dag inne i det förhållandevis icke-allergena boendet. Tråkigt men så är det ju för många av oss svenskar, pollenallergin är här för att stanna kan man väl konstatera.

Måste dock få ge dottern en massa plus i kanten, snorigare och mer allergipåverkad unge får man leta efter och trots det tar hon sig faktiskt meddelst cykel till och från skolan vareviga dag!


1 mamma:

skriven

Synd om er som har det så jobbigt nu. Men det har ju bara brakat loss på några få dagar. Har dottern kunnat jobba idag då.

2 Lindis:

skriven

Otroligt vackert foto, kram

3 Thalina:

skriven

Hu vad jobbigt det låter.Hoppas att det blir bättre när pollensäsongen är över.Det är svårt för mig att förstå som aldrig varit allergisk mot någonting.Ha det gott och kram och tack för snälla ord i min blogg.Thalina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: