- Uj uj, säger som dottern *gäääääääääsp*

Just nu är jag så trött man bara kan bli, nacken känns som en ..... som en hopvikt eldgaffel, eller hur ska jag nu beskriva det hela? Jag blir väldigt trött i just nacken, antar att det är av total muskelfrihet i den regionen eller något och efter några lyft tenderar liksom hela skallen att falla några steg framåt...

Nå ja, annars var det en helt ok dag, gillar ju när det är lite att göra och det kan man väl säga att resten av gänget kan skriva under på också. Hade tom en viss avdelningschef inne hos oss, kul att se då det ju alltid är bra att de kliver in när det är som mest kaos, sånt måste ju ge en viss förståelse för arbetssituationen kanske?

Nu sitter en st dotter o "Simmar", jag har glidit ner på  mitt arsle och fläskfilén ligger och tinar till sig, allt under kontroll alltså, ett särbo närmar sig staden och jag borde väl ha en middagsplan klar men det får bli nåt spontant beslut ikväll tror jag... (INTE skräpmat, INTE skräpmat, INTE skräpmat.....*mässar för mig själv*)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: