- Trivialt nonsens

Sitter här o hänger, inväntar ev solstund på framsidan....
o ja, *viskar* jag har visst bestämt mig för att skolka lite...

Eftersom att jag bara är en impulsivitets-bloggare, inte
alls fixar det här med genomtänkta, upplagda inlägg som
ska mogna fram i nåt medvetande osv så blir det ju mest
en massa surr här, och när saker o ting knappt passerar
hjärnan på vägen till tangentbordet följer ju alla snubbel-
ord och sånt liksom med på köpet...

Men det är ju en sak, eller hur? Jag sitter ju inte och tror
mig kunna eller får betalt, jag är ingen journalist eller
författare utan mest bara en svamlerska...

Kolla de här klantarslen då får ni lite goda exempel på
vad som man ju iofs ser varenda dag om man läser nån
form av media....men ändå...






Kliv in hos Trivialt Nonsens - finns en hel del kul att kolla in :-)
1 Eva-camilla:

skriven

Men du...det är ju det som är så himla bäst med din blogg! att du svamlar och skriver det som faller dig in :D det är ju det som gör den så rolig att läsa!



Hahaha..gillade verkligen den med dödshoppet! det e min humor det!



Sv.kunde jag aldrig ana att du inte har en romantisk nerv i dig..det tros jag nog du har om du bara känner efter..hehe

Kramar

2 Lindis:

skriven

Jag gillar din blogg som fan, kikar in flera gånger om dagen och det är just för att du skriver som du gör, fortsätt med det kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: