- The truth!

Så är det, o nu, nu går jag på krogen minsann
nähä, verkar jag utan liv?

Nå ja, jag får ivf dansa
arslet av mig på nätterna, fast om jag ska vara
helt ärlig.....
Inte ens på SL blir jag uppbjuden.... illa va?


 

1 Daniel:

skriven

Jag kommer me å dansar!

2 Lindis:

skriven

Gillar bilden och texten.. tack gumman läs min blogg jag ska lämna ifrån mig skiten för jag kan inte fortsätta såhär kram

3 Monica:

skriven

Dansa för mig också;) Mågottkramen

4 Lindis:

skriven

SV: Tack snälla jag behövde höra dem orden.. kramkram tack för att du finns som vanligt, kan inte sluta tacka för jag är så glad jag har dig kram

5 Barnens Hjältar:

skriven

Hoppas du hade skoj ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: