- Söndagsparty sisådär...




Dagens Söndagsparty är väl inte lika bra, eller kanske har jag helt enkelt ledsnat...gör ju det så lätt nuförtiden, men en stor nackdel för mig är dagernas gäster..

Björn Ranelid som i mitt tycke har ett ego lika stort som den australienska kontinenten, Carolina Gynning som vad hon än säger framstår som oerhört instabil och forcerad... Tom Arnold, ja... han är mestadels en buffel med oerhört stor trut och iofs Henrik Lundqvist, han verkar ju vara en trevlig prick trots att han är idrottsman :-)

Nå ja, visst måste ni väl åtminstone hålla med mig om att frk Gynning har tagit sin bantning och/eller skönhetsnoja ett par kliv för långt? Tycker att hela hennes ansikte har blivit påverkad av sista tidens viknedgång, hon börjar ju tom bli hålig och eländig under ögonen.... Undrar vad som skulle bli kvar om vi plockade väck allt silikon från våra nedbantade kändisar? Ett skelett med löshår..... suck.....Dessa ideal är absurda
Kategori: TV
1 Thalina:

skriven

Hahaha Alltid lika roligt att läsa vad du skriver.vet ingen som är så rakt på sak som du och det gillar jag .Ha det gott kram Thalina

2 virpi:

skriven

Här var det ord o inga visor! haha

Vad jag aldrig har begripit varför "kändisarna" flygs in till NY.

Gör man bättre tv då? Mmmmmm......

Kram från ett grönt sydvästligt Sverige!

//Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: