- Söndagsparty gillar jag!


(klicka på bilden för länk till hemsidan!)



Måste bara få säga att Filip och Fredrik fortsätter att bli bättre och bättre, gillar blandningen av gäster, kanske en del inlägg är lite väl fjantiga, han som skulle käka flest köttbullar går väl mest bort som tjafs?, men just att se "Säcken" där var lite extra kul, jag har nämligen en liten historia med honom, och mig själv att berätta!

1996 hade vi nämligen Skid-SM här i stan, jag och några vänner var ute o röjde... nä, inte direkt tror jag eftersom att vi var på Äpplet, en regelrätt dansrestaurang...  Jag var bara 27 år gammal, antagligen lite sisådär....dragen måste jag nog gissa på eftersom att jag just befann mig på dansrestaurangen och vad gör man väl inte då? Japp, man bjuder upp skidlegenden.... Som givetvis tackar nej, tämligen omgående, haha!

Men, jag har ivf pratat med honom, sådär på riktigt, eller IRL som man ju säger nuförtiden!

Nå ja, skit i den "Jag mötte Lassie" - historien och låt mig få knyta ihop säcken haha (visst är jag väl inte den enda som hört Wassbergs smeknamn Säcken får jag hoppas?)

Martin Sheen, som ju också var med i Söndagsparty, visade sig vara precis sådär småputtrigt trevlig som jag alltid hoppats på, och framförallt vettig i sina politiska åsikter, nu är det bara att hoppas att Barak Obama kan leva upp till allas höga förväntningar!

Om du missade kvällens program kan du alltid se det på Kanal 5 - Webtv (de har bara inte hunnit lägga in det sista avsnittet just nu i skrivandets stund)

Nu blir det filmtajm här hemma, natti på er och i morgon är en annan dag, jag är fullbokad nästan hela dagen så ni lär slippa mig ganska ordentligt, är ju både låssasjobb OCH Banal Kroppsfjanteri efter jobbet... (verkar jag negativ, ska genast korrigera det...så, färdig!)







Kategori: TV

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: