- Söndagsmiddag


















O ja, vi är nog mätta alla tre misstänker jag,
men jag funderar ändå på en liten oerhört enkel
efterrätt till mig....

Stek bananer, på med kanel och vänd dem i sirap,
i stekpannan alltså, åsså glass till, nästan lika bra
som friterade bananer på China!
1 Lindis:

skriven

Jag brukar göra bananer i ugen på ungefär samma sätt.. Mums

2 Lena:

skriven

Så gott med grillat!vad fina bilder,hur har du gjort dom?efterrätten åh det bara vattnas i munnen.

Ha en bra dag!

Kramen

3 myh:

skriven

Middagen var dödligt god!!

4 Emilie:

skriven

hej hej !

hittade hit genom Miranna's blogg.

härlig blogg du har. såg de där glasen du har från dollarstore och kom tänka på att jag sett en massa saker på andra ställen just från dollarstore och är såååååå avundsjuk på at inte vi här i skåne har den affären. =)

MvH Emilie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: