- Somrigt och soligt för storaste systern

Nä, nu blev det ju inte riktigt så men jag kom ivf upp i tid, ska slänga mig i badet och iväg och shoppa det sista! Vad gäller bloggen from hell så måste jag ju helt enkelt bara ha sumpat nån ynka kod-rad och det ska väl inte vara så svårt att korrigera (nån som har nåt simpelt tips kanhända?) Känner mig inte så inspirerad att fortsätta stöka om förräns jag åtminstone fått kolumnen tillbaka på rätt ställe, dvs upp till höger.... grrrr

Ha en bra dag allihopa, återkommer mot kvällssidan med välfylld buk och förhoppningsvis piggare skalle!
1 Anna:

skriven

Tjingeling!

Du har g-mail (Ooops.. Det där lät nästan snuskigt.. Varför vet jag inte..?! Får ringa dr Freud..) asg

Kramen!

2 Hanna:

skriven

hejhej.. fin blogg du har ;)

3 Lindis:

skriven

Kram på dig! Nu är jag hemma igen =)

4 Ea:

skriven

Har du kodat bort dig själv nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: