- Solsken är det!

Har konstaterat att jag är utan nyckel helt till min jobbarskåp... vilket innebär att jag inte alls kommer in i skåpet där ju både husnyckel och skåpnyckel så fint ligger på sin hylla.... suck.. Mobilen också, sånt är mindre bra, mer frustrerande och jävligt irriterande...

Får rota en gång till men är oerhört tveksam till möjligheten att den andra, reservnyckeln, öht finns hemma så det blir till att köpa sin nytt lås, få tag i nån kraftig tång/avbitare-grunka och klippa av låset senare idag, 2 nycklar på tre personer räcker liksom inte...

Men annars då? Den utlovade solen skiner faktiskt, det fläktar på ganska ordentligt och jag misstänker att det är snuskigt skönt ute, ska iväg och göra de där ärendena man bara måste och sen blir det några timmar i solen på gräsmattan tror jag, skönt!
1 Lindis:

skriven

Nej vad trist för dig.. Sånt där är så himla typiskt.. Sköt om dig! kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: