- Regn och rusk

Kör om gårdagens tvätt, förbereder hamsterns sista resa (till var vill ni inte veta, lita på mig) och håret är som en jädra kvast.... Blev ju så stressigt igår att jag öste i hårspray innan rusningen till bussen vilket innebär att jag är mer som en lättantändlig tomtobloss-version av mig själv än en männisch... Då kan man säga att det faktiskt är tur att jag jobbar där jag gör, bakom kulisserna liksom, för ingen ser mig och ens om de gör det så bryr sig ivf ingen....För hur bra koll har ni egentligen på de där tomtarna som ilar omkring er på affären?

Dagens outfit, som ju är totalt ointressant för både er och mig, är ändå ganska kul. Kul som i att den verkligen talar för hur jag är som människa och modeointresserad morsa ;-) 

Nerifrån och upp, som följer:

Dollarstore tubsocka (5 par för en 25 spänn eller nåt!)
Vit, gröna gympa pjucks, dottern lessnat på sen nåt år...
Gråa jeans, dotterns numera ganska less på dem-jeans
Trosor, sån där gåva från modern, antar att hon vinkar med hela handen angående min klädstil haha!
Långt vitt linne, japp, återigen modern som fyndat och överlämnat..
Grå kofta/huvtröja fast lite mer sådär vuxen... modern igen
Grön lång jacka, Maxi-gåva från modern
alternativt
Svart lång jacka, dotterns jacka som varvas med annan svart jacka...

Inse att här har ni en 40-taggare som aldrig köper kläder, jag överöses med kläder av släkten, de närmast sörjande alltså helt utifrån att jag ju  totalt saknar smak, stil och engagemang.... Grejen är bara den att sjuksyster på sjukan just kommenterade den här kombinationen och sa att jag verkade bry mig om kläder haha! (det enda egna plagget jag bär är alltså en gammal urtvättad bh, bra eller anus vänner, jag bara undrar?)

Lev o må, är inte hemma igen förräns ikväll så ni slipper mer svammel härfrån på flera timmar minsann!



1 Jag:

skriven

Ja de finns verkligen manliga exemplar som helst skulle sitta inspärrade... Jag lever hellre själv resten av mitt liv än att jag släpper in en så typ i mitt liv igen.... Men som sagt...De kommer ju så smygande... Man fattade ju inte vad de var som hände.. Förhoppninigsvis kommer varningsklockorna ringa om man nu mot förmodan skulle byta ut de ypperliga exemplar jag har hittat nu...

2 Thalina:

skriven

Jag tycker att man kan ha på sig precis vad som helst som man trivs med.Modet har jag aldrig följt och jag köper oftast sekend hand,det är bara att tvätta först innan kläderna används.vad andra har på sig märker jag aldrig.ha det gott kram Thalina

3 Eva-camilla:

skriven

Så j*vla kul med hårsprayet!!hahaha...tomteblossversion?? hehe..jag kan riktigt se det framför mig..jag e en väldigt visuell människa nämligen och nästan allt jag läser ger mig bilder i huvudet. Kuligt var det att läsa iaf :D

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: