- Que, klara färdiga tillbakas?

Jag fattar inte, varför ger man sig in i sånt man inte fattar?!
Ska aldrig mer röra i koden och (eeh, när jag har flyttat iordning bara hihi! )
men nu har jag ju mina grunkor till höger igen, kanske det var meny det hette
eller nåt annat, skit sak samma, huvudsaken att bloggen verkar funka....


Tusen tack  och snart är jag nog tillbaka ;-)


Designadinblogg


1 Anna:

skriven

Tjingeling!

Ja, jag förstod nog att du "lyssnade"... :)

Och det är ju faktiskt inget fel i det heller. ;)

När det gäller Odellskan... :) Varför är det pinsamt att erkänna att man "haft fel" istället för att vara stolt över att man är ödmjuk nog att kunna ändra åsikt... ;) Vänd och vrid lite på det... :)



Kram på dej och du vet att mailen ALLTID är ÖPPEN, även om inte jag HELLER alltid har något att tillföra! Att få ventilera är viktigt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: