- Oops, glömde visst




att jag skulle ha varit uppe på sjukan klockan 2 idag.....
Stressade som tusan, hann med en buss och kom dit
en halvtimme för sent....

Om det spelade nån roll? Njae.... kan säga att vissa besök
på sjukhuset spelar mindre roll, betydligt mycket mindre
roll och de här genomlids enbart eftersom att de finns med
i min rehab-plan vilken jag notoriskt följer!

(kissekatten var bara så gullig att jag var tvungen att ha med den, eller hur?) 





1 Lindis:

skriven

Fy för sån stress, jag stressar ofta upp mig inödan till saker och ting och ändå är jag alltid i god tid, hmmm Kramen

2 Anna:

skriven

Alltså.. Så himla söt!! :)

3 Anonym:

skriven

Hej min lilla tant!

Eftersom du var så ärlig mot mej, så vill jag vara lika ärlig tillbaka... :)

Men jag väljer att göra det utan namn, för du vet vem jag är...

Det jag vill tala om för dej är att jag är en av dom som överlevde, en av dom som fortfarande kan berätta...

Kram!!

4 Anonym:

skriven

Hmmm... Vet inte om du fick min förra kommentar, för min dator krånglar med mej... :)

Men här kommer reprisen och du får radera om det blivit fler än en...

Det jag skrev var att eftersom du var så ärlig mot mej, så ska jag vara lika ärlig tillbaka, men att jag väljer att inte skriva namnet, eftersom du vet vem jag är...

Jag vill tala om för dej, om du inte redan förstått det, att jag är en av dom som överlevde... En av dom som fortfarande kan berätta och det ska gudarna veta att jag tänker göra, men på mitt sätt...

Jag vill också tala om för dej att jag förstår dej, och att jag till slut hade turen att hitta någon som lyssnade och HÖRDE det jag sa...

Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: