- Ok, faaaaaaaaaaaaaaan också

eller hur var det nu man sa?

-Kuken också!!!

Jag får ta och fokusera mig mera, koppla in hjärnan, starta
skallen och lägga på mer kol på pannan för faen vad jag inte
duger till att genomföra min toppentoppen-idé alldeles nyss    :-(

Men såhär är det ju faktiskt, jag har vakat två nätter, somnat långt
efter gryningen, eftersom att vår härliga vår/sommar-sol så kraftfullt
markerar att det är en ny dag på G strax efter det hunnit bli mörkt...

Kan vara hjärnan som helt lagt ner av rent fysiologiska orsaker liksom?
Jag ska försöka att komma mig i säng nyss, somna igår och vakna i över-
morgon, eller nåt sånt...

Återkommer med hjärnan i hyfsat bättre status, intellektet har väl aldrig varit
MER instabilt, obefintligt, frånvarande(?) än i dag trots att jag ju fungerar, jag
sitter ju här....

(lite självgottande innan nattakröken bjuder jag på!)

Euskeuferat
Norrlands storheter!

1 Lindis:

skriven

Hoppas du fick en god nattsömn, kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: