- Mina älskade tidningar!



Vi var ju på en stor loppis för några helger sen när jag köpte några gamla veckotidningar, jag och mina gamla böcker och tidningar, en inte helt sund relation skulle man nästan kunna säga ;-)

Sitter gärna och läser i dem, är så fascinerad av reklamen och
tipsen till husmödrarna, eller till kvinnor generellt, helt otroligt
vilka råd och tips de fick på den tiden, inte hade man för höga
tankar om "kvinnan" inte hehe!


Givetvis måste jag ju in och kolla nutida sidor som Veet har och ja,
ibland känns det som att tiden har stått stilla för sånt här skit är jag
då för modern  för känner jag....
Tips från coachen, eller vad ska man kalla det?

Klicka på bilden så kommer ni dit! (och btw, det är INTE jag som har
gjort en värdelös "Photoshoppning" av den här bilden inte, det står
Veets suveräna hemsidetillverkare för alldeles själva....)

1 Anna:

skriven

Hihi!!!

Ja, stadsfester är alltid kul!!

Hiva ett par bärs åt mej också, så dricker jag ett glas vin för dej... SKÅL, min vän!!!

Jag är barnledig, så jag ska lyxa till det med sushi och NATURLIGTVIS med rödvin, nu när det är legitimt igen... Hihi!!

Jag är ledsen att jag inte svarat på dina kommentarer, men det har liksom varit mycket vid sidan av igen... Och precis som du, så vill jag ibland försöka få till något "läsvettigt"...

Och som svar på klackhöjden... ;) 10 cm... Men idag har jag fått på mej 13-centimetrarna och mår som en prinsessa... fniss

Bamsekram och ha en härlig helg och var snäll mot särbot... ;)

2 Lindis:

skriven

SV: ja himla trist att det inte är så ska det låta ikväll, kramen hoppas vi hörs men misstänker att jag lägger mig tidigt kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: