- Men guuuuuuuuu vad tomt det är i garderoben...

Hade ju för mig att jag hade nån jädra tunika som var lite tunnare
här hemma, hmmm, nackdelen med att vi "lånar" kläder av varandra,
jag o dottern, blir alltmer tydlig.....

Grundsmaken är på nåt mysko sätt samma, men det kan ju inte stämma,
eller vad säger du allra käraste dottern ?
Just nu ser jag bara för tragisk ut ivf, snikade åt mig en tee, tisha, eeeeh
sån där kortärmad sak ur hennes garderob men det ser inte bra ut, inte
nånstans och nångång och never ever aldrig....
Till den tröjan blir det hennes gråa jeans... alltså ser jag ut som en riktigt
nörd från landet som tror sig vara en rocker, eller nåt... Hehe, det pinsamma
är ju bara det att jag ska inom jobbet, 40-års kris? moi.....( o givetvis tar jag
ju mina svarta baskedojjor till, eller heter det tennisskor eller fake-Converse?)
40 år är hemskt!!!

Måste sätta mig ner o kolla kläder ikväll, finns inget alternativ, när jag inte
kan gå i mina fiskebrallor o nån uråldrig t-shirt m svägerskans ex hundar
på eller nåt annat totalt knepigt så blir det ju bara sååååå fel...

Ja, ja, amatör-Linda Skugge-wannabe tantan ska bara köpa sallad, that´s
it, kom just på att bolaget torde vara stängt, det är ju söndag, och vips så
försvann grillstunden m en kall starköl ut genom fönstret... Nu hoppas jag
ivf på att Apoteket är öppet trots allt för en Treo-lös dag också är nog mer
än jag står ut med... hehe!

1 Lindis:

skriven

Hehehe inte lätt du men så härligt att du kan låna hennes kläder. Jag kunde ju låna kläder av mina vänner jag hade en gång i tiden och då fick man helt plötsligt så mycket mer att välja mellan.. Hittade du inte något till dig på ellos rean? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: