- Men ändå.... trots Clooney

så är det lite halvjobbigt att se ännu ett avsnitt som handlar om transplantationer och njurar.... Han är bara för ljuvlig som empatisk läkare, oavsett om han pratar med förkrossad Susan Sarandon/mormor i Cityakuten, eller om han "bara" tar sig ett snack med ett barn...

Tyvärr vet jag och många andra med mig att det även finns ALLTFÖR MÅNGA icke psykologiska människor inom vården med, sista exemplet jag fick höra om idag som handlade om en helt VANSINNIG bedömning av en ambulanssköterska, kan tyvärr inte gå in på detaljer även om jag egentligen vill hänga ut den jäveln med namn, adress OCH foto...

 En hel del människor/patienter inte bara behandlas av vården utan även regelrätt förnedras av den...

Tänk om det fanns mer George Clooney-isar i verkliga livet....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: