- Me gillar burken ;-)



Just nu, efter en god sallad, en kall Heineken och kanske skulle
jag ta mig en cigg?, men ivf en snus så kändes det precis så
när jag satte mig vid min älskade dator

Knäpp?
Japp, men en certifierad dåre är jag så det är helt ok,
 utan burken stannar livet?
Nä, så illa är det inte men den är bra go att ha ändå,
so here goes to you,
Have I told you lately that I lööööööööv you........

(med allra bästaste Van the man Morrison förstås!
1 Lina:

skriven

Jag lyckades klämma dit linserna ut och in..öhh...fram och bak eller hur man nu säger. Det är första gången jag har linser och det tog väl si så där 15 min på varje öga för att få in skiten. Men tillslut så gick det kukarnas bra serrö!



Ett tag tänkte jag köpa knallgröna men brun ligger mig varmt om hjärtat. Hajar till varenda gång jag tittar mig själv i spegeln. Nu har jag tagit ur som för jag kände mig fan full när jag hade dem i. Undra om jag råkade beställa styrka på dem trots allt?

2 Lindis:

skriven

Skön låt det där =) kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: