- litentanta don´t lajki Mi lajki...

Eller förresten, så kan man kanske inte skriva, vill inte dra ner nåt företag eller så, bara konstatera att just Mi lajki hade en helt annan syn på smycken än vad jag har.... O då kanske man inte kan jämföra en litentanta utan nån som helst smak  med vem som helst annan med smak  heller...hmmm, det här blev krångligare än vad jag trodde...

Grejen är ju den att jag ju gillar Sandra Dahlberg jag, hennes blogg dvs, kanske inte lika imponerad av hennes sångfågleriande dock, men hon skriver rappt och härligt, en go fläkt att ha i sin bloggkollar-lista kan jag tipsa! Ivf så har ju hon berättat om sin fotosession hos Mi lajki, visat nåt litet kort och faktiskt varit väldigt nöjd med både resultatet av sina egna bilder och deras bijouterier...

Hm.......  nå ja, tassa in själva o titta o tyck, och köp om ni gillar sånt, känns som lite väl dyra grejer för lite väl många pengar....*muttrar litentanta* och hoppas vid Gud att dottern INTE gillar sånt här......



o kolla in priserna!?!?!?!??!
1 Lindis:

skriven

Jesus, ja det där passar inte min plånbok kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: