- Lååååång seg söndag här hemma!



Idag är en sån där seg dag igen, faktiskt inte pga nån bakfylla
eller så utan mer bara för att det är skönt att jäsa på,
bara vara liksom!

Särbot kom sig iväg hemåt, lite senare än tänkt men ändå i tid
så förhoppningen är väl att han vaknar hemma i morgon, pigg
och alert, varken hans eller mitt normaltillstånd men vi måste ju
få låtsas lite såhär halvoffentligt! ;-)

Sitter och städar bland mina bilder, har sparat alldeles för mycket
helt ointressanta bilder ser jag men det är ju en gång såhär att jag
och städning, vare sig det är på datorn eller på riktigt inte direkt är en
given kombination, tror att jag ger mig för kvällen redan nu och härmed
bara hänger mig åt nåt jag verkligen vill....
(vad det nu kan tänkas vara, får fundera på det ett tag till!)

Ni får ha det så bra där ute, passa på och njut av solen ni som har den för
så skruvat väder som vi har haft de senaste dagarna har bara visat att man
aldrig kan ta något för givet.....
Underbart solsken byts mot hällande spöregn på bara någon minut för att
sen återigen titta fram igen mellan molnen, aprilväder i slutet av maj kan man
nog summera det hela!

1 Lindis:

skriven

ja, jag måpste städa bland alla mina bilder också men jag brukar göra det lite pö om pö kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: