- Kolla in trummorna!

Jag tror jag måste skylla på storebror när det kommer till min förkärlek till trummor,
eller så är det helt enkelt bara så att jag gillar dem ändå ?

Hur som helst hittade jag av en "spelning" på SL där jag häckat ett tag ikväll, som
vanligt kanske jag ska säga, men vad då, även om Alex S inte gillar "stället" så kan
ju jag trivas där ;-)

Hamnade mitt i en väääääääldigt lång trumkonsert, det låter lite fel, trumspelning?
Inte vet jag om det lät nåt bättre men hursomhelst, jag hamnade ivf på en klubb,
sådär skruvat "online" där jag blev tämligen stormförtjust i en kille från Frankrike!
Kan inte säga hans namn då vi ju allihopa är anonyma, men efter spelningen fick
jag hans myspace-adress och vill ni lyssna lite så är ni varmt välkomna!

Fif heter/kallar han sig och där kan man både få se och höra lite av en fransk trum-
virtuos, i mina lekmannaöron åtminstone! Lägger in en kort snutt här på bloggen så
får ni ivf lite hum om vad jag har avnjutit i nästan en timme (då har ni ännu en bit i
det pusslet som tillsammans bildar litentanta btw, snart kommer ni kanske nästan
ha lärt känna mig....)


FIF SOLO BASS AND DRUMS




Oavsett om ni är dataspelsnördar som jag eller inte, visst tusan är det ganska
häftigt att det finns såna ställen ändå? Jag slängde bara ur mig en fråga, eller
skickade ett IM som det ju så fint heter och vips pratade han med mig?! Det är
länge sen det var så enkelt att få tag i en fransman nångång haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: