- Kanske blir det film senare, kanske inte ;-)

OM vi kollar en film ikväll tror jag att det blir Marley och me, men det är lite strul med datorer här hemma just nu så man vet aldrig så noga.. Visst är dem bra, burkarna alltså, men inte när det blir strul... då är det slut på friden och pulsarna stiger och ådrorna bultar i svettiga pannor... (oops, beskriver jag särbon just nu kanske?)





Ska ivf kliva upp i tid i morgon är självaste tanken, särbot ska ju hem med tidiga bussen och jag har lovat att skjutsa, japp, nu är jag tillbaka i sadeln till 100%, jag är lika grötig i skallen som förr men det får vara som det vill, huvudsaken att epn har lugnat sig igen!

(och snälla, skriv inget om filmen i kommentarerna då det finns en stoooooor risk att vi inte ser den ikväll ändå... hehe!)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: