- Ingen rädder för brevbäraren!



Fast lite är jag nog, rädd alltså! Det är nämligen en gammal bekant, en tidig dagisförälder som hade sin dotter på samma ställe som min dotter tillbringade många timmar på när hon var lill-liten. Är aldrig bekväm med att sitta såhär utan "vanliga" kläder, även om mitt linne och mina joggingbrallor inte alls är nåt ovanligt....bara väldigt obekvämt för en annan!

Så, här sitter jag nu o kurar, tror att han lagt posten i lådan och är klar med grannarna med, ska givetvis ut i solen igen för här är laddat med spf 30 så kanske jag slipper mina fläckar, och eftersom att det ju blåser svala vindar så är det behagligt varmt, sånt gillar jag!

Nu smiter jag ut igen :-)
1 Lindis:

skriven

Hoppas du haft en trevlig dag och att det fortsätter så, kramen

2 Eva-camilla:

skriven

Haha..du e för rolig! men visst är det så? det finns vissa i området jag också gömmer mig för..man orkar ju inte vara en pratsam granne varje dag!



Dom här fläckarna du får..är det pigmentförändringar eller vad? frågar bara för jag har en dotter som har lite problem med att få sol på vissa områden.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: