1 gladulle:

skriven

mysigt där ute, kanske man skulle ta en tur dit det var länge sedan sist.



hoppas du får en trevlig helg.

2 Eva-camilla:

skriven

Tack för det där med takt & finess..jag tar det som en stor komplimang :D



Och tack för ditt utförliga svar på min fråga! min dotter får nämligen ljusa partier i armvecken och mellan brösten när hon solar..suck..låter nästan som det kan vara någonting likvärdigt det du beskriver. Tråkigt att ni har sjukdomen i släkten..men precis som du skriver måste man kanske "lära" sig att leva utan det där f*bannade oljan man tvunget ska smeta in sig med!

Kramar

3 Eva-camilla:

skriven

ps/ nej jag har inte glömt tjuvtitten..hehe ska dit igen imorgon och prova en sista gång..om den sitter som en smäck tar jag med den hem..och sen kommer tjuvtitten! only for you!

Kramar

4 Thalina:

skriven

Så vackert det ser ut.Hoppas att du får njuta av naturen Ha det gott kram Thalina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: