- Har du valt vad du ska välja?

Valdagen närmar sig med stormsteg, som den EU-motståndare jag ju är så måste jag verkligen få tummen ur och markera vad jag nu tycker söndagen den 7 juni, hoppas att ni med också gör det, fast ärligt, helst bara om ni tycker som mig ;-) Nä, men visst är det ju så att vi ska utnyttja den möjligheten att vara med och rösta även om historien ju dessvärre visar hur ofta såna beslut bara körs över... men nog med gammal bitterhet, in med NY :-)

Eftersom Evamum (fast ett u med såna prickar över som man ju måste in i specialtecknen för att få fram och jag varken kan eller orkar med att lära mig hur man gör såhär hundra år sedan jag faktiskt började datra haha!) Evamum får du heta här helt enkelt :-) länkade till en testsida var jag ju tvungen att göra just det, testa av var jag EGENTLIGEN stod rent partitänk-tänkande....

Har strul med min uppkoppling ikväll så hennes länk funkade inte för mig utan jag fick använda mig av Aftonbladets STORA test, här får man tänka efter, vilket ju är väldigt bra så man har nån hum om vad man faktiskt vill och söker....


Första bilden ger en liten blick åt vilket håll det hela lutar, ni vet, den där
gamla vanliga skalan...vänster, höger osv


(om bilden är suddig ber jag om ursäkt, kan upplysa om att jag ligger
MOT EU-hållet till, endast en liten, liten gnutta av liten tanta halkar uppåt
likväl som åt höger till..... trivs som bäst nere i vänstra hörnet jag)



Ja, här ser ni ju alldeles själva,
valhemligheten går alldeles förlorad för litentanta men den är liksom
inte så helig för mig, jag står för vad jag tycker och jag har apselut inga
problem med att basunera ut det över gator och torg, och nu, nu känns det
ju faktiskt som att jag också vet varför jag tycker som jag gör, tänk vad några
få frågor kan få en att tänka efter va?

Hur i hela friden SveD kunde komma så högt upp har jag dock INGEN aning
om, kan vara det faktum att jag ibland drabbas av en jädra ilska över det svenska
rättsväsendet och straffskalorna..... för nåt gemensamt med deras invandrarfientliga
politik, det har jag då RAKT INTE!

(kunde inte göra vissa saker på sidan dessvärre, strul m nät i kväll,
kanske hade det också påverkat utgången, men jag är nöjd, jag
hade rätt om mig själv och det känns bra!)

För just det, jag är ju jungfru jag
 till skillnad från andra, typ vågar o sånt ;-)
jag vet vad jag vill och jag kan inte ändra mig,
knappt ens om jag har fel hehe!

1 Eva-camilla:

skriven

Haha..vilken gullig liten tanta som länkar och allt :D det tar sig som kärringen sa..hehe



Jaha..då blev du alltså det partiet som många vill att man ska välja?! hm..tror jag får gå in och göra det där testet istället..kan va spännande och se om det blir samma som det andra!



Det där problemet mad att namnet försvinner har jag med..kan bara hålla med om det du skrev om blogg.se..shiiit...man kan få mens för mindre :D

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: