- Hälsomiddagen är avklarad



Näpp, vi har inte ätit skräpmat idag har vi inte för jag tog bort osten jag och dottern åt chicken nånting så kom då inte här o säg att vi skulle ha ätit skräpmat för det har vi då rakt inte gjort.... (fast vi hade ju socker i Colan hade vi... men de säger ju att light ska vara än onyttigare eller hur? åsså är det ju bara så äckligt...huvva!)

Men handlat klart till middagen när systeryster anländer har vi gjort, och galgar till våra kläder blev det också, sen glömde jag visst lite annat men så kan det ju vara ibland, herregud, jag jobbar ju där så jag ska väl få med mig det nångång, vad det nu var vi glömde för det har jag ju som sagt var glömt...

(verkar jag rörig så är det för att så är fallet, ibland landar kvällsdosen m Trileptalen som en stor våt filt liksom..pooooof så står allt stilla bara, men som sagt var, ätit skräpmat det har vi då rakt inte gjort!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: