- Gomorr och hej då!


(Härliga skogen på Bölesholmarna)

Ska rusa iväg nu, blir alltid sen på måndagar hur jag än bär mig åt,
måste börja mycket tidigare än jag egentligen skulle göra bara för
att lyckas passa in nån buss upp till sjukan och.... den där basala
mardrömmen...

Håll tummarna för mig att det inte blir gungfly under fötterna igen för
nu känner jag mig inte så motiverad att ta den "biverkningen" igen...

Ha det bra så tittar jag runt hos er senare ikväll!
1 Lindis:

skriven

Vackert foto! Där hade jag velat gått med Alma!

HOppas det gick bra idag?! kram

2 Eva-camilla:

skriven

Jag höll tummen för dig :D verkligen fint foto! lite kul namn...här betyder böla att man gråter..hehe där kunde man ju gått då och bölat.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: