- Gomorr o på väg ut!

Fick mig nån/några timmars sömn i morse och har sanerat en väldigt kletig hårman, är lite sen på att tvätta ur smeten när jag väl haft något i skallen eftersom att det är så sällan att jag oftast glömmer bort det helt, men nu kan liksom skalpen andas en gnutta också! Skönt, känns inte lika mycket som en hjälm på skallen :-)

Ska ut o titta på blommor idag, vill så gärna ha något på min oerhört skuggiga balkong men det är svårt när man som jag gillar småblommiga "gulliga" saker, som min vän på jobbet så nästintill hånfullt kallar det hehe!

 

 
Har lite bråttom just nu så jag stannade bara till på första bästa ställe när jag letade, Vi i villa, vet ivf att jag inte är intresserad av nån rhododendron (sista bilden), ska vara lågbudget-krukväxter som man kan ha lite hipp som happ är väl tanken. Min storhetstid som trädgårdsfanatiker och mästare är nog förbi dessvärre, många floppar senare, och trädgårdar, inser jag att jag inte har gröna fingrar....

Blommorna ovan är från vänster till höger, uppifrån och ner:
Brunnäva
Krollilja
Revsuga
Rhoododenron


Adios, nu drar jag!

1 Lindis:

skriven

Fina blommor =) kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: