- Gäääääääsp



I natt blev en sån där väldigt lååååååång natt, samtidigt som man nog borde kalla den
oerhört kort i samma andetag.... Legat länge har jag gjort, roterat många, många varv
i sängen och fåglarna har kvittrat, solen har skinit och litentanta har inte sovit..

TIllslut blev jag irriterad och stövlade upp på morgonkvisten, letade reda på en av dottens
alla sjalar och lindade runt skallen, och till slut, sista,gången jag tittade på klockan,
 5 minuter över 9, så somnade jag....

Har alltså fått mina dryga 50 minuters sömn...

Ska bara kasta mig i badet nu , värma upp mig litegrann för man blir ju så där frusen och
dan när det saknas lite sovtid, och sen trampar jag iväg till låssasjobbet. Ute är det grått
och lite halvtrist väder men det gör inte mig så mycket då jag ju som sagt ska jobba.

Kanske inte världens bästa start på veckan men sånt får man ta, hoppar ivf över min träning
för dagen för lite snäll kan man ju vara mot sig själv efter en vaken natt :-)
1 Lindis:

skriven

Så trist för dig med en vaken natt, huva.. kram hoppas dagen går bra ändå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: