- Förresten, ett litet tips


Om man går in hos Tommy, Tkj-bloggen, så kan man se en liten sak, kanske inte så viktig för alla och ja visst ja, olaglig och helt förkastlig för några stycken också, MEN, Sims3 finns tydligen redan ute på nätet ;-)

Nu är ju inte jag den som laddar hem saker och ting på internet, eller hur ;-) men om, och om jag hade haft ett vettigt virusprogram osv så kanske tom jag hade vågat mig på det, för är det nåt jag är tämligen sugen på så är det just nyaste TheSims3!


Ha det gott för nu kopplar jag väck mig, orkar inte bråka mer med VÄRDELÖSA blogg.se
Är det någon som vet om de kommer att fixa till alla problem eller är tanken att man
ständigt ska brottas med publish.me?! Jag kommer inte ens åt att vare sig läsa eller
kommentera "mina" bloggar ju......

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: