- Flopp blev det, idag ivf!



Gick inte alls att somna i natt så det blev inget låssasjobb, skit när det blir så men jag har inte riktigt samma svängrum som andra när det gäller att pressa kroppen, eller skallen..... Eftersom att jag har en lååååååång rehab-tid så håller jag mig helt enkelt hemma i dag, VAKEN, för jag måste somna i natt, man ska ta hand om en ep-skalle och inte provocera den i onödan nämligen... (inte om man vill kunna jobba ivf!)

Ska ställa mig på min 5-7 kvm´s gräsmatta o räfsa ihop alla löven, inte direkt nåt ansträngande jobb men det måste ju göras, då kommer ju äntligen det gröna fram här hemma hos oss också!

Så gääääääääääääääääääsp och ut i solen med er om ni också har vår-sken!
1 Lindis:

skriven

ja du regnet öser ner och har velat flera dagar ta med mig alma, filt och bok och bara mysa men men vi ska väl inte ha skitväöder hela tiden. finvädret kommer väl när det lider.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: