- Fick mig en läkartid

Återigen knepigt när inläggen ju ligger som de gör, men om ni läser mitt gnäll nedan så förstår ni kanske lite bättre... Var inte alls meningen att jag skulle till nån farbror doktor, jag vet ju hur det är med mitt vinglande, ville bara kolla om det inte fanns nån lite lapp att låna/köpa/få på vårdcentralen egentligen.. (hihi, lapp för ögat menade jag om nån trodde nåt annat, och då menade jag inte en lapp MED lapp särbot, bara så att du vet.... ) Var lite väl gungit när jag vandrade fram uppför backarna, kan inte ens kräva att folk ska se att jag inte var nån stenad tomte för det såg säkert himla lustigt ut, men via allt möjligt, och även en sjuksyrra hamnade jag hos jourläkaren, satt o skämdes och blev tittad på både utan och inuti.. Blev alldeles för stor apparat av något jag inte alls oroade mig över, som att det skulle gå av ett larm när du försöker köpa plåster för skoskav eller något....Skämmigt som vi säger här uppe...

Ivf tittar jag ju lite som jag gör, det vet jag om och man ska väl vara tacksam för alla förändringar, fast hellre till det bättre nångång, som i SecondLife tex där jag håller på att bli en redig snygging ;-) men återigen, lite skelögd och sådär har väl ingen dött av så nu vet jag det. OCH min neurolog... tänk att en läkare alltid kan få tag i en annan, sånt som tar halvår nästan för en annan att lyckas med....hmmm

Men hatten av för vården, hundra kronor fattigare och några liter svett lättare sitter jag nu här igen. Dagens ärenden är uträttade, dottern bra mycket gladare (hoppas jag ivf?) och nu ska vi käka!
 
*vinglar tillbakas till spisen*
1 Eva-camilla:

skriven

Haha..du e helt galen ju! men vi säjer också "skämmigt" härnere..



Tror säkert att jag oroar mig i onödan..som vanligt..för min mamma. Det behöver ju inte alltid vara det värsta :D



Ang klänningen..jodå! jag ska lägga ut lite smygtittarbilder..hehe..men dock inte på hela klänningen, bara utvalda delar..vill att den ska bli en överraskning på den stora dagen!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: