- Ett skrik på hjälp, eller snarare ett kvidande... ;-)

Eftersom att jag ju är liiiiiiiiiite dummare än andra och väldigt mycket segare när det gäller att hitta FEL och ev rätt i saker som bloggkoder och allt som innefattar en tankeprocess större och mer krävande än att just sätta höger fot framför vänster när jag är ute och går så sätter jag mitt sista hopp till Lari, den allsmäktige Lari som med sin Designa din blogg-blogg verkar uträtta storverk och under över hela den svenska bloggvärlden..... (och nu smörar jag så mycket jag bara kan utan att glida av min vinglande datastol, bara så att du vet!)

Har reggat (nääää, registrerat heter det ju!!)mig på hans Forum och hoppas nu på precis det rätta tipset för att kunna återställa min röriga blogg, upp med menyn till höger alltså, till att börja med ;-)


 
(klicka på bilden så kommer du dit!)
1 Ea:

skriven

Jadu, jag vet ju inte hur blogg.se är uppbyggt så jag kan inte hjälpa dig. Vet inte om jag skulle kunna det även om jag hade vetat. Vad har du nu varit och petat i? :P Finns det ingen mall som återställer hela skiten då? Huvva, hoppas att du får hjälp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: