- Det saknas mig ......

Är ju precis som småbarna, vill alltid in och titta i djuraffärerna och tänk om man fick ta och känna på de små raringarna med?..... Har sån tur att jag på vägen hem passerar just en sådan och idag var jag in och suktade och trånade efter nåt litet, nåt sött, nåt levande... Men drömmen vore nog ett större djur, inte de här småttingarna vi hållit på och dragits med i några år, fanns en schäferblandning på ett år som behövde komma "hem"...en raggig valpig ettårig tik...

Men nä, herreje, kan ju inte ta dö på oss bara för "att" liksom... Allergier är ett evigt straff och särskilt i dessa tider, dottern är som ett vandrande katastrofområde, det rinner o snörvlas och klias och...gnälls...hehe, men man får gnälla i Björkarnas Stad i maj, det enda vi har mer av än björkar är väl just pollen *suck* (pollenprognosen just nu )







Gullig va?

1 Thalina:

skriven

Här har du en som också vill ha ett husdjur att krama ibland men jag är för lat att ha hund som man måste gå ut med i ur och skur.Hade en katt och det går inte att ersätta henne.Men kanske en raskatt en gång i framtiden men de är väl för dyra för mig.ha det gott kram Thalina

2 Eva-camilla:

skriven

Men åh vad gullig! synd bara att dom efter 13 år förvandlas till lata, självupptagna monster med dålig andedräkt! hehe..

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: