- Coverdale lever och står i!



Nu har recensionen på gårdagens spelning kommit upp i lokaltidningen Vk . De fick fyra kurrar, Vks-betygssystem bygger på just kurrar nämligen ;-)

"Kanske var det älvsluften. Kanske var det björkarna, som Coverdale själv
hade en teori om att det var dem som hade varit virket i de vikingabåtar
som mördat hans förfäder.

Jag vet inte vad det var. Men det var längesedan jag såg honom så pigg
och alert på scenen."

läs hela recensionen här

O jag var där, fast utanför, undrar hur länge jag ska gräma mig över det här faktumet då? Kanske det går över tills i morgon, kanske är det nåt jag ska tjata om resten av livet..... Men kul är det att de får så pass bra betyg för gårdagens spelning ivf, Whitesnake lever fortfarande!
1 särbot:

skriven

Vikingarna i sina kortlivade björkabåtar kan väl inte ha dödat ALLA Coverdales förfäder... NÅN måste ju, genom lille davids blotta existens, bevisligen ha blivit skonad. -Antagligen de som skrek högst vid vikingaanfallstillfälletiallafall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: