- Avlämnat ett stycke särbo



Så ja, upp i tid kom vi, iväg i tid likaså och idag var det särbot som hamnade på 63-an i riktning Östersund. Väldigt skönt att slippa studsa hela den vägen såhär på morgonkvisten måste jag erkänna då vägen är så tråkig att man nästan storknar!

Jag har några timmar hemma, vakna också för ovanlighetens skull vilket egentligen borde innebära att jag gör någon form av nytta men det enda som väntar på mig är nog disken och den går lätt att ta hand om under tiden matlagningen sker ikväll. Ledig alltså :-)

Ute är det grått men inte så kallt ändå, sitter här och avnjuter resterna av nattens frosserier, pepsi, chips och dip är inte alls lika smaskigt "dan efter" måste jag erkänna... smakar väldigt unket i munnen nu fast jag borsta alla mina tänder... Men återigen, man får gotta till det lite nån gång ibland och Marley and me var en lämplig film att smaska sig till! Har väl hälften kvar dock, så fortfararande gäller önskningen om att ingen säger hur det går ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: