- Anna Odell åtalas och jag har bytt sida, kanske....

Nu har jag tittat på de filmsnuttar/intervjuer som finns ute angående hennes projekt OCH sett bilderna från bron. Helt plötsligt är det inte lika lätt, jag står och velar mellan bra eller anus kan man säga..... Själv mår jag vansinnigt dåligt av att se hennes "scener" från bron, ser själv inget övergrepp utan mer en nödvändig om än ganska brutal hantering av en i deras ögon självmordsbenägen människa. Hur skulle du själv göra?

Jag har gått över gränser, ringt, åkt till, stört och kanske förstört ( !? ) vänners självmordsförsök och jag skulle ha agerat precis likadant om jag hamnat i den här situationen, även om jag inte varit polisman!

Lämnar här länken till Dn, titta själv och säg mig vad DU känner inuti
när du ser hennes agerande på bron, för nu vet vi ju allihopa att trots
hennes historia, som är och förblir just det, historia, så är det inget
annat än fejk vid det tillfället och oavsett om Anna sen väljer att bryta
sin tystnad i mitten av februari för att be medmänniskorna på bron om
ursäkt, så har det ju redan skett....

Är själv tveksam om en ursäkt i tidningen skulle kunna ställa allt till
rätta för mig om jag varit en av dem som sett kampen....

Och mitt i allt säger en annan Konstfackselev, Oscar Guermoche med sin egen även den kontroversiella utställning, Vi vill åka till Moskva, de här otrooooligt genomtänkta orden vid frågan om hur hans konstverk har påverkats av att det kom med lite rabalder?

"-Ja, fler träffar på Google tex..............." (!?!??!?!?!??!?!?!?!)

Allt för uppmärksamheten alltså.....
Kissie och de andra stolpskotten är inte så unika som de tror,
vi har även ett gäng mediakåta Konstfackselever bevisligen ...

Mer artiklar om Anna och hennes studiekamrater hittar du här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: