- Alannah Myles berättar med egna ord!

Vet ju att jag är en kategoriskt dömande person, föll direkt i min egen fälla igår kväll när vi stod och lyssnade på Alannah och givetvis var hon en drogande, krasslig och sliten rock-tanta..... Har tagit mig lite mer tid i dag och faktiskt letat reda på vad det hela handlar om, många smällar på mina egna fingrar och jag funderar faktiskt på att inhandla mig en silvertejp, en riktigt stor rulle för att användas i förebyggande syfte!

Allanah Myles, Black velvet, har varit med om en trafikolycka för några år sedan, fick sig en whiplash-skada och valde ändå att ge sig ut på en ridtur, hade oturen att bli avkastad och därigenom förvärrades hennes nackskada. Sen gjorde hon som så många andra av oss, valde att gå till en kiropraktor och behandlades under 3 år av denne vilket skapade än mer nackskada och lämnade henne i det skick hon är nu.....

Lägger in en längre intervju från svt så kan ni själva lyssna när hon tämligen snabbt, men med alla kort på bordet, går igenom allt från nacken till hur hennes karriär har gått både upp och ned. Skäms som vanligt som en hund för här ser jag en väldigt ödmjuk stor stjärna som jag själv valde att INTE lyssna på bara för att jag trodde mig veta....



1 Lindis:

skriven

Ja, det har jag faktiskt fått med mig, jag som inte brukar ha så koll på sånt där. kramen om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: