- Köjan i storskogen



Här är lilla kojan, taget med särbot´s gammskruttiga
mobilkamera.... Kojan är målad i spillolja (för hundra år
sen eller så...) kanske därför kortet nästan ser ut som en
oljemålning?


Vi synes en annan helg!

1 huvudbrydd:

skriven

Här gnäller folk när de hittar hundskit i skogen. När det ligger stora högar på trottoaren kan man bli smått irriterad. Men varför inte påpeka till hundägare att plocka upp, nu när man tydligen vet vilka de är...i stället för att klaga i lokaltidningen. Ha en skön helg med förhoppningsvis fint väder.

2 Jag:

skriven

Ja du... De var ju hemskat att gå på toa i flera veckor....De sydde ju mig med 12 stygn efter den persen...Isch...Vilken himla tur jag hade som hade duschen nära toan...:-S...

Tänk at man tog beslutet att skaffa ett till efter detta... Men de gick ju fort då "bara" 9 timmar!!! Ha ha ha... Utan bedövning, för jag trodde hela tiden att de skulle bli värre... Men de blev inte de...helt plötsligt var hon ju ute...O jag var helt i chock... De gick ju så "lätt"... Om de var så de ska vara att föda barn så hade jag ju klarat av ett dussin!!!! HA ha ha

3 Tojjan:

skriven

Hej vännen! Tack för den underbara kommentaren om namn på min blogg. Jag blir alltid lika glad av att läsa det du skriver.



Jag uppskattar din blogg, därav att jag VILL läsa och VILL kommentera. Bra att du känner dig läst. Oxå det värmer!



Bor du i kojan?! Helt okej för mig, men kanske lite spartanskt? I sig, det är väl oxå okej.



Ha en bra helg du med!

Kramen.

4 mia:

skriven

den kojan /stugan skulle jag vilja bo i en vecka sisådär med bara mina getter o ja gud va skönt inte en mobil inte en dator inte ett nåt bara ja o djuren gud va skönt

5 virpi:

skriven

Och dit åker du frivilligt??haha

skoja bara.:)

Kram Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: