- Vill ha (som i cravings...) lite grönt hemma!

Skämde ut dottern när vi var på stan, var så jädra slut i kolan o bestämde mig för att jag skulle leka "fota grejer till min inrednings"-bloggare... Men på riktigt så vill jag ju ha en hel massa grönt i mitt bruna vardagsrum, är less på allt brunt och saknar mina gröna björkblad utanför vardagsrummet....

Så här kommer ett urval av Indiskas helmysiga gröna sortiment , bara för att jävlas med dottern om inte annat ;-)






























(o jaaaa, jag har kladdat på lite m bilderna, mobilkort är sisådär....)
1 sannof:

skriven

Grönt är skönt..=)

2 Tojjan:

skriven

Frände där! Även jag har lockats in i det gröna och g¨år loss på små detaljer i allt från mossgrönt till lime. Njuter av att få kontraster till det annars ganska så svart-vita bo jag trycker i...



Det ryktas att även gult ska bli "årets färg"...men där passar jag nog, påsk året om är inget för mig. Än.

3 Tojjan:

skriven

Frände där! Även jag har lockats in i det gröna och g¨år loss på små detaljer i allt från mossgrönt till lime. Njuter av att få kontraster till det annars ganska så svart-vita bo jag trycker i...



Det ryktas att även gult ska bli "årets färg"...men där passar jag nog, påsk året om är inget för mig. Än.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: