- Vilken svullohelg....inte bara nästan skäms utan jag skäms VERKLIGEN!

Vi har ivf inte köpt vare sig pizza eller hamburgare, alltid något kanske, men sen har det ätits och ätits tills magen stått i fyra hörn... Kladdkaka på fredag, efter att jag faktiskt lagat middag... inte för vanligt dessvärre... Sen blev det hemmagjorda hamburgare på lördagen, med världens mest mäktiga blåbärspaj, som jag ju skrev om igår.. I dag slängde jag ihop renskav med gräddsås, m höstkantarell och syltlök och pären... Åsså rester av BÅDE kladdkaka OCH blåbärspaj nu till Beck....

Jag mår ILLA.... magen får ju sån enorm mängd både mat och klägg på helgerna för att annars mest lämnas åt sitt öde på veckorna, de här stora variationerna gör att man mestadels mår apa under helgen alltså.... Känns inge vidare men jag antar att det alltid finns någon som glädjs åt att jag inte går ner mer i vikt gissar jag, och det är väl ok, men ändå.... Ska INTE börja gå upp igen och nä, lagom måste man hitta av, inte som vi håller på...... *burrrrp*

Nu börjar Beck igen, faktiskt en riktigt bra film ikväll, I Guds namn... blev ordentligt sorgligt mitt i allt och bara det att se en sorgsen och knäckt Gunvald kändes ovant... (varför gillar alla vi tanter Persbrandt förresten, för det gör ni väl?)

Samarin, nu är det samarin som gäller känner jag.....åsså lite mer umgänge med sociala Bitchen... (hon har också fått frossa hela helgen så ni kan antagligen gissa hur sockerhög den hamstern är? Blir mer som en liten vit hamster med kraftig AD/HD....men söt är hon!!
1 messan:

skriven

Så klart vi gillar Beck filmerna eller rättare sagt Gunvald :-) Mat är ju mums!

Ha det gott!

Kram messan

2 virpi:

skriven

Långpromenadsdax??hehe

kramen

3 Leonora - The Magic Memories:

skriven

Godmorgon :)

allt väl?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: