- Vilken låt låg etta när du föddes?

Hittade PL Funderar när jag var inne o kollade till min blogg på Bloggtoppen ikväll, låg som bloggtips om man gillade min blogg, så nu har jag ivf varit in o hälsat på :-)

Hemma hos PL fanns en länk till en sida där man kan kolla vilken låt som låg etta på den amerikanska Billboard-listan den dagen på det året man föddes, i mitt fall i slutet av 60-talet, HÄR kan ni hitta er låt!



Young Rascals - People Got To Be Free
Uploaded by DwightFrye

VIll ni veta mer om Tne Rascals så kan ni läsa här

1 Jag:

skriven

En rolig grej som min dotter kommer få leva med är <att den natt som hon kom till världen vann Charlotte Pirelli Eurovison songcontest...Men Tusen o en natt... När de kom in till mig o sa att hon vunnit... Tittade jag bara på dem o sa "Folk är inte kloka"... Ha ha ha...Detta var på natten efter kl 24... O dottern är född nån timma efter de... På morsdag!!!Världens bästa morsdagspresent :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: