- Vem ska vinna?!



Jag är leeeeeeeeees på smilfinken från
Skåne och jag vill inte skicka honom vidare...




Det här är svårare.... fast hon ser ut som en Joe Cocker
i kvinnokläder, och låter som en usel Janis Joplin, så
kom jag på mig själv att faktiskt gilla den häromdagen...
på radion alltså...Go Caroline?





Nä, gillade inte Agnes i Idol, gillar inte
henne nu....för tunn röst och för....ofärdig?
(som i inte färdig som artist alltså!)





Gillar ju rock men har hört den här förut,
många många gånger förut...... No Heat
for this mama....



 

Saknar bara Monika Zetterlund än mer när jag
hör den här tunna rösten.....She´s a small, small
girl....lilla Emilia




Här är väl ändå nått som t.o.m ryssen kan
rösta på? Säkra Alcazar levererar alltid...
(sen vill jag bums på tivoli när jag hör den,
nån mer som associerar sånt här dunka dunka
m snabba karuseller?)


 

Underbara Sarah Dawn Finer......men låten är
lite sisådär.....Men ändå....hmmm



 

Sånt här fjask är jag helt klart för gammal för,
faller fetbort (eller vad ungdomen nu säg...haha!)
Inga
EMD vidare för min skull alltså....



 
Jag må älska Grekland...
men Sofia med Alla....näpp!!




Liten Molly, fast dottern brukar gilla sånt här dömer hon ut henne
för alldeles för tråkig låt....utstrålning och melodi som mellanfil......



En låt som har vuxit med tiden, hörde också den häromdagen
och märkte att jag gillade den....eländes elände.... Kanske
Malena kan vara något för Europa?



Summa summarum? Jag vet inte, inte alls.....
Kategori: TV
1 virpi:

skriven

Jag satte en peng på Malena.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: